Jocuri jucate recent de tine:1 0

Monster Truck Cascadorii pe apa

Despre joc:

Jocuri Jocuri cu Curse Jocuri cu Motociclete MOTO X3M 4 Trucuri pe zapada
Moto X3M 4 Iarna - trucuri cu motocicleta pe zapada este cea de-a patra tranșă a seriei minunate de jocuri cu motociclete Moto X3M. În acesta parte trebuie să vă controlați motocicleta printr-o serie de nivele tematice de iarna minunate acoperite de zăpadă, pin, decorațiuni festive si obstacolele. Comenzile rămân aceleași - utilizați săgețile în sus și în jos pentru a accelera și frâna și săgețile stânga și dreapta pentru titlu înaintea și înapoi. Controlați bicicleta și treceti cu succes prin fiecare nivel - pistele sunt imaginative și distractive cu multe obstacole și salturi reci. Încercați și completați cât mai multe flips posibil pentru a obține un scor de amplificare și pentru a termina fiecare nivel cu 3x stele. Utilizați stelele câștigate pentru a debloca diverse motociclete noi. Puteți completa toate cele 15 nivele și să vă dovediți abilitățile de ciclism? Controale W sau săgeată în sus pentru a accelera S sau săgeată în jos pentru a frâna A sau săgeată stânga pentru a înclina spre stânga Săgeată dreapta pentru a înclina dreapta Space bar pentru a continua cursa
Jocul MOTO X3M 4 Trucuri pe zapada a fost adaugat in categoria Jocuri cu Motociclete.